Promosi MIRA Q





Mira Q
MIRA Q merupakan siri penjagaan kulit dirumus khas berdasarkan penemuan terkini dalam bidang bioteknologi dan sains kulit yang mampu memberi kesan dalam masa singkat. MIRA Q meningkatkan peremajaan kulit, membasmi tompok penuaan, pigmentasi, tona kulit tidak sekata dan tanda-tanda penuaan. Memberi kesan pencerahan disamping mengimbangi kelembapan kulit.
Day Cream
Mengandungi formulasi pelindung matahari SPF15, vitamin dan formulasi pencerahan kulit.Melindungi kulit dari 94% pancaran UVA dan UVB dengan ekstrak mutiara yang berfungsi sebagai agen pencerah kulit membuat kulit lebih cerah,licin serta berseri.
Formula pencerah kulit dan pelindungan matahari
Melindungi kulit dari selaran matahari
Membekalkan zat dan vitamin pada kulit
Skin Lightening Cream
Krim malam intensif dirumus dengan ekstrak botani semulajadi bersama ekstrak mutiara berkesan mencerahkan bintik hitam dan pigmentasi semasa anda tidur. Rasailah perubahan pada wajah anda yang pasti cerah,licin bersinar sempurna.
Merawat bintik hitam dan jeragat
Memberi pencerahan kepada kulit
Kesan pencerahan kulit dapat dilihat pada masa singkat
Promosi Anggun Beraya Di Hari Raya
1. MIRA Q SKIN LIGHTENING CREAM JIMAT RM 15.00
2. MIRA Q DAY CREAM JIMAT RM 12.00
Promosi bermula dari 29 Jun - 15 Julai 2015. Hanya cetak kupon diskaun dan bawa ke mana-mana House of Healin untuk mendapat diskaun. Cepat sebelum terlambat. Tertakluk kepada terma & syarat

 Skin Lightning Cream / Night Cream ~ Diskaun RM 15.00
Day Cream ~ Diskaun RM 12.00

Anda hanya perlu memuat turun ke telefon bimbit, komputer riba... print @ tunjukkan kepada juruwang di mana-mana cawangan HOH ...anda layak membeli dengan harga diskaun tersebut.

Berminat? PM kami..sms, wassup 01132249289/ 01132249288

Comments

Popular posts from this blog

Gamogen atau Zaniplus Pilihan Ibu selepas Bersalin ?

Pengalaman bersalin CEASER dengan Gamogen

Suplemen untuk Gastrik