Kanser Tahap 4 Sembuh Dengan Gamogen

Kanser Tahap 4 Sembuh dengan amalkan Gamogen ?!

"Dah macam-macam ubat, dah macam-macam ikhtiar dah cuba. Tapi masih sama. Sebut saja dimana...semua dah pi.. duit ringgit tu tak boleh kira dah banyak keluaq. Keadaan sama juga. Makcik redha saja laa...Sampailaaa satu hari tu.. makcik suruh anak bawak makcik duduk depan tv. Anak makcik pun heret laa tilam , buka TV 3. Kebetulan masa tu Prof Datuk Dr Hassan tengah bercakap (program Rahsia Keajaiban Healin ) makcik tergerak nak cuba.. untuk kali vterakhir. Anak makcik telefon kat no telefon yang ada tu.. Itu yang makcik boleh amal Gamogen. Alhamdulillah...lepas 3 botol..makcik dah boleh bangun sapu-sapu sampah...
Dalam setahun macam tu.. pulih dah.. rasa lebih sihat...memang tak sangka...kanser pun dah tak ada...dulu..nak angkat tangan pun tak boleh.
Kawan-kawan kat kampung ni..ada yang jadi macam makcik. Tapi...tak sembuh..ada yang meninggal dah... Bila tanya..rupanya depa ambik sebotoi saja untuk cuba. " makcik Khatijah, bekas penghidap kanser payudara tahap 4.

"Makcik hang dulu, makan sehari 3 kali, 2 sudu makan pakcik bagi tiap-tiap hari. Pagi, petang ..malam. Dulu kuruih kering masa sakit tu.. Alhamdulillah laa.. jumpa Gamogen ni..serasi... Berapa botoi dah taktau nak kira laa.. dah berbelas tahun dah. Makcik dah sihat pun, duk makan lagi Gamogen. Tapi tak macam dulu laa.. " suami makcik Khatijah.


Bekas penghidap breast cancer stage 4.
Puan Khatijah dari Baling, Kedah.


Alhamdulillah...dengan izin dari Allah SWT jua..kesembuhan. Kira-kira sudah 14 tahun makcik Khatijah amalkan Gamogen sebagai suplimen harian.

Gamogen RM 127.00
011 3224 9289
011 3224 9288
HOUSE OF HEALIN KULIM
@Cinen Enterprise @Ina

Popular posts from this blog

Supplemen Kesihatan - Zaniton

Gamogen atau Zaniplus Pilihan Ibu selepas Bersalin ?

Set Penjagaan Wajah MIRA Q - AG 2000